Curățenie de birou

Biroul nu este doar locul de muncă, ci și imaginea companiei, un indicator de imagine și de respect pentru angajați și clienți. Lipsa curățeniei la locul de muncă și în spațiul de birouri determină o scădere a productivității echipei și poate afecta chiar sănătatea angajaților.

Curățarea regulată a birourilor poate ajuta la evitarea acestor neplăceri și la crearea unei atmosfere bune de lucru. Cu toate acestea, este dificil și costisitor să se angajeze personal de curățenie, iar serviciile private de curățenie sunt adesea de calitate scăzută și dificil de controlat.

Utilizeazam echipamente specializate și substanțe chimice de calitate, vor îndepărta murdăria din zonele greu accesibile și își asumă responsabilitatea pentru calitatea muncii.

De ce Zi Curat?

Curățarea birourilor și a oficiilor de către o firmă de curățenie Zi Curat

Zi Curat vă poate ajuta să vă curățați birourile:

  • Oferim curățenie periodică în mod regulat. Specialiștii companiei noastre lucrează aproape fără zgomot și sunt gata să vină la un apel atunci când este convenabil pentru dvs.
  • acceptarea comenzilor 24 de ore din 24, fără pauze, sărbători și weekend-uri.
  • Lucrăm pe bază de contract, plata după evaluarea calității. Rezolvăm rapid orice litigiu în favoarea clientului.
  • Curățarea se realizează cu detergenți europeni inofensivi din seria eco. Chimia certificată face față oricărei murdării, dezinfectează suprafețele și nu provoacă alergii.
  • Nu trebuie să pierdeți timp căutând personal de încredere și responsabil și nici nu trebuie să vă faceți griji cu privire la achiziționarea de consumabile și ustensile.
  • Dispunem de toate echipamentele necesare, dispozitive moderne și puternice și detergenți.
  • Pentru clienții obișnuiți oferim întotdeauna un preț avantajos la curățenia birourilor și reduceri pentru servicii suplimentare.

Servicii specializate

Curățenie după petreceri

Curățenie după constructor

Curățenie generală

Vă putem ajuta să rezolvați următoarele probleme

Nu trebuie să cheltuiți timp, efort și resurse pentru a publica posturile vacante, pentru a intervieva, pentru a verifica candidații pentru postul de curățenie. Cu volume mai mari, putem face acest lucru mai eficient, găsim un candidat “potrivit” și va fi mult mai ieftin.

Datorită experienței noastre extinse în furnizarea de servicii de curățenie, suntem capabili să ne adaptăm personalul în funcție de specificul locului. Ne ocupăm de adaptarea acestora, precum și de gestionarea ulterioară și de controlul calității muncii.

Înainte ca personalul să fie autorizat să facă curățenie, îl instruim. Numai personalul care a fost instruit temeinic, care știe cum să utilizeze echipamente profesionale și care știe cum să selecteze produsele de curățare pentru anumite tipuri de suprafețe este autorizat să intre în incintă.

Folosim numai detergenți profesioniști. În plus, folosim echipamente speciale pentru suprafețe mari. Toate acestea sunt costisitoare, dar, datorită achizițiilor în vrac, sunt mai ieftine decât dacă clientul ar trebui să cumpere singur echipamentul și produsele chimice.

Avem propriul nostru serviciu de securitate care se ocupă de verificarea angajaților noștri. Eliminăm candidații cu antecedente negative. Avem încredere în fiecare femeie de serviciu pe care o trimitem la fața locului pentru curățenie, în onestitatea și profesionalismul lor.

Prin utilizarea serviciilor noastre de curățenie, clienții noștri economisesc bani. Aceștia nu trebuie să cheltuiască timp pentru a găsi pe cineva care să facă curățenie, să instruiască, să se adapteze și să monitorizeze calitatea muncii. Nu trebuie să înțeleagă complexitatea curățeniei și nici nu trebuie să cumpere echipamente, aparatură scumpă și detergenți.

Putem curăța orice spațiu

Putem curăța oriunde: fie că este vorba de un magazin, un depozit, un birou sau un apartament obișnuit. În 3 ani am crescut, am învățat multe și am învățat foarte mult. Acum nu mai curățăm doar case, ci și locuri mari!

Noi curățăm camere ca aceasta:

  • magazine
  • restaurante și cafenele
  • centre comerciale
  • centre de afaceri
  • unități medicale
  • instituții de învățământ
  • hoteluri
  • apartamente de închiriat
  • cinematografe
  • săli de sport
  • saune și piscine
  • saloane de înfrumusețare
  • garaje
  • subsoluri
  • avioane
  • mașini…

Nu găsiți tipul potrivit de cameră?

Sunați-ne acum la 0720 413 881

Avem o ofertă specială pentru tine!

De ce trebuie să rezerv o vizită a managerului?

Toate spațiile sunt individuale și necesită o estimare corespunzătoare. Dacă trimiteți fotografii și videoclipuri ale biroului dvs. pentru o estimare, nu putem vedea toate detaliile, dar un manager poate calcula în mod obiectiv atunci când vă întâlniți, să estimeze costul curățeniei și să facă un preț minim.

Întrebări și răspunsuri populare

Durata curățeniei în birouri depinde de tipul de curățenie, de mărimea încăperii și de lucrările care trebuie efectuate.

Putem lucra atât cu echipamentele noastre, cât și cu consumabilele clienților noștri. Preferăm să curățăm cu detergenți proprii, deoarece personalul nostru de curățenie știe cum să îi manipuleze și cum să îi adapteze la tipul de suprafață. În cazul în care un client dorește să folosească doar propriile substanțe chimice de curățare, solicităm o instruire privind modul de utilizare a acestora și nu suntem responsabili pentru rezultate.

Angajații noștri sunt în majoritate femei în vârstă de aproximativ 45 de ani. Acestea au fost verificate de securitate și instruite, astfel încât se pot ocupa de orice sarcină din cadrul serviciilor de curățenie pe care le oferim.

Munca oamenilor de curățenie este supravegheată în primul rând de managerii noștri. Aceștia monitorizează calitatea curățeniei și timpul petrecut pentru aceasta. În cazul în care un client nu este mulțumit de nivelul serviciilor oferite, poate spune acest lucru agentului de curățenie, iar acesta va reface treaba.

Curățenia generală a birourilor include vizita unei brigăzi de curățenie cu echipamente profesionale și o mulțime de instrumente. Se curăță podelele, suprafețele orizontale și verticale (în interior și exterior), accesoriile de mobilier, pereții și colțurile îndepărtate, precum și radiatoarele de încălzire. Plinte și îmbinări sunt curățate, iar pardoselile sunt curățate în uscat, dacă este necesar.

Da, spălarea ferestrelor este un serviciu suplimentar disponibil contra cost. Dar există centre de afaceri ai căror proprietari nu ne permit să le spălăm la exterior, caz în care le spălăm doar pe cele din interior. În același timp, avem propriii noștri alpiniști industriali care pot spăla ferestrele și din exterior.

Da. Acesta este un serviciu opțional. Vă recomandăm să le curățați o dată pe trimestru, mai ales dacă vorbim de birouri open space, adică dacă acestea au un număr mare de clienți. Serviciul este disponibil la orice oră (dimineața, după-amiaza sau seara). Covorul și mobilierul pot fi operate imediat după curățarea uscată.

Da. Putem veni înainte sau după orele de program. Acest lucru va afecta prețul, deoarece este mai dificil pentru femeia de serviciu să ajungă la fața locului prea devreme sau prea târziu.

Prețul curățeniei birourilor depinde de timpul și cantitatea de muncă, de costurile forței de muncă, de necesitatea unor servicii suplimentare (curățarea ferestrelor, curățarea uscată etc.).

Da, putem semna un contract cu clientul. Timpul minim pentru încheierea unui contract este de 3 luni. De asemenea, putem lucra la un acord de ofertă publică.

Da, este valabil în momentul semnării contractului. De regulă, la sfârșitul fiecărei luni, clientul transferă plata pentru luna elaborată conform facturii.

Scroll to Top